Welkom

Voor alle taarten groot en klein, moet u in de jungle zijn.

Welkom op de site van de taartenjungle. Hier vind u fotos en informatie over de taarten die ik gemaakt heb.

Ik maak verjaardagstaarten, kindertaarten, geboorte taarten, bruidstaarten, cupcakes, zomaar, bedankt, feestdagen en alle andere gelegenheden waar een taart bij hoort.

Ik plaats regelmatig fotos van de taarten die ik gemaakt heb met de informatie over de taart erbij.

Wil je zelf ook een unieke, leuke en lekkere taart, neem dan contact met me op.

Bedankt voor het kijken





vrijdag 5 april 2013

Varkens taart

Dit is een chocolade biscuit, gevuld met banketbakkersroom, afgesmeerd met chocolade, en "afgeplakt" met kitkat.
Bovenop de taart is chocolade mousse gedaan, en de varkens zijn van fondant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten